Straatnieuws heeft een doel: zoveel mogelijk mensen aan de zijlijn helpen hun leven te verbeteren.
Wie worstelt met bestaanszekerheid (armoede) leeft: niet minder en vooral niet meer. Alles dat voor de meeste mensen normaal is, is luxe geworden. Onbetaalbaar, onbereikbaar.
Vandoor onze campagne: ‘Zonder pan kan ik niet koken’, die de essentie zes woorden vat.
Of onze jassen actie met de Rode Winkel waarin Straatnieuwsverkopers een nieuwe jas kregen: iets dat normaal buiten bereik ligt.
Dat is waar Straatnieuws zich voor inzet.
Organisaties en bedrijven kunnen op drie manieren met ons partneren en daarmee helpen:
- Verspreiding van onze glossy waarin we op een unieke manier aandacht vragen voor bestaanszekerheid.
- In natura bijdragen met nuttige producten die wij verspreiden via ons netwerk.
- Producten ter beschikking stellen die wij verloten onder donateurs. Zo maken we doneren leuker en kunnen we meer helpen. FC Utrecht stelt bijvoorbeeld kaarten ter beschikking.
Interesse om Utrecht concreet te helpen: info@straatnieuws.nl
Straatnieuws is een bekend en vertrouwd merk.